קידום אורגני לאתרי עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין מאפשר לך להגיע אל הלקוחות הרלוונטיים לך. כאשר עולה בעיה משפטית, הלקוחות שלך מחפשים את הפתרון בגוגל. אם האתר שלך נמצא בראש תוצאות החיפוש, הם יגיעו אליו בדיוק ברגע שבו הם צריכים עורך דין.  

לנצח את התחרות

יש מעל ל-70 אלף עורכי דין בישראל, כולם מכירים במעגל המשפחתי או החברתי שלהם עורך דין וכמובן שגם המשרדים המובילים בשוק מציבים תחרות קשה למשרדי הבוטיק. כדי שלקוח פוטנציאלי יבחר בך עליך לבלוט מבין כל האופציות הללו ולהשיג את תשומת ליבו.

אז איך בכל זאת אפשר לגרום ללקוח לבחור בך?
להיות תוצאת החיפוש הטובה ביותר לבעיה המשפטית שלו.

 

למה קידום אתרים לעורכי דין כל כך אפקטיבי?

קידום אתרים יוצר עבורך נוכחות בתוצאות החיפוש. קידום מדויק ידע להציג לא רק את הנוכחות שלך אלא גם את החוזקות והיתרונות היחסיים שלך. שירות של משרד בוטיק שונה משירות של משרד מוביל וגדול, שליטה בתחומי משפט מרובים אינה כמו היכרות מעמיקה ושליטה בתחום ספציפי. קידום נכון ואיכותי יבהיר ללקוח שמכל האפשרויות, משרדך נותן את הפתרון המיטבי לבעיה איתה הוא מתמודד כרגע. 

כאשר האתר שלך מותאם לדרישות של גוגל, הוא עולה גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור הביטויים שרלוונטיים לך. לקוח שמחפש פתרון לבעיה משפטית מקליד את הביטויים הללו ומוצא את התוצאה שמובילה לאתר שלך. הלקוח קורא את הפתרונות וההסברים המוצעים על ידך, נחשף לניסיון העשיר שלך בתחום, ופונה אליך בבקשה לייצוג.

יצירת קשר:

איך קידום
לעורכי דין עובד?

קידום אתרים הוא תהליך של הבאת תנועת גולשים איכותית מביטויים המדורגים גבוה בתוצאות החיפוש אל אתר משרד עורכי הדין. תהליך זה נעשה באמצעות מחקר מילות מפתח, התאמת האתר לדרישות גוגל (אופטימיזציה), כתיבת תכנים, בניית קישורים, יצירת סמכות (E-A-T), וניתוח יחסי ההקלקה וההמרה באתר.

יתרונות קידום אתרים לעורכי דין

למה קידום אתרים לעורכי דין הוא שיטת השיווק עם החזר ההשקעה הטוב ביותר עבורך?

השקעה לטווח ארוך – קידום ממומן נותן תוצאות רק כל עוד לא חרגת ממגבלות התקציב. קידום בפייסבוק ובאינסטגרם מתבסס על יצירה מתמדת של פרסומים חדשים. ופרסומי יח"צ נעלמים מהחדשות במהירות. לעומתם, קידום אורגני הוא פתרון ארוך טווח.
עבודה נכונה תציב אותך בתוצאות החיפוש שיוצגו בכל יום ובכל שעה ויביאו אל האתר שלך את הלקוח שמחפש פתרון לבעיה משפטית.

ניצול חכם של התקציב שלך – שירותים משפטיים הוא אחד מהשווקים התחרותיים ביותר לקידום. מתוך שוק זה ישנם תחומים משפטיים מאוד יקרים לקידום ממומן.
כך למשל, מי שירצה להיות המודעה המובילה בגוגל עבור הביטויים: "עו"ד פלילי", "עורך דין לענייני צוואה" או "עו"ד תמ"א 38" ישלם עשרות שקלים עבור כל לחיצה על המודעה. המחירים הגבוהים מעידים על כך שיש עורכי דין רבים שמוכנים לשלם כדי להופיע בתוצאות הראשונות. לכן בתחומים תחרותיים תקציב המודעות נגמר מהר מאד.
לעומת זאת, קידום אורגני נעשה במסגרת תקציב קבוע ומושפע מהליכי למידה שלך ושלי ומאפשר לנו לבצע שינויים בטווח הארוך.

הגעה ללקוחות מאזור הפעילות שלך – לא יפתיע אותך לקרוא שלקוחות מחפשים עורך דין בסביבת המגורים שלהם. בין אם מדובר באימות חתימה, ייפוי כוח מתמשך או הסכם מכר, לקוחות רוצים שעורך הדין קרוב וזמין. קידום אתרים לעורכי דין מאפשר לך להתברג בתוצאות החיפוש הלוקאליות – בגוגל מפות ולהגדיל את הסיכוי להגיע ללקוחות מאזור הפעילות שלך. גם לך יכולה להיות עדיפות למשוך לקוחות מאזור כזה או אחר – בין אם זה כיוון שיש לך יתרונות יחסיים באותו אזור (למשל – היכרות עם בעלי תפקידים רלוונטיים), רצון להגביל את האזורים בהם יתנהלו תיקים ודיונים או בכלל העדפה סוציו-אקונומית שתואמת אזור מסוים.

הלקוח מחפש אותך – אחד ההבדלים בין קידום אתרים לעורכי דין לבין קידום ברשתות חברתיות הוא המצב שבו הלקוח הפוטנציאלי נמצא. בעוד שברשתות חברתיות אנו נאבקים על תשומת הלב של הלקוח בפיד, בקידום אורגני הלקוח מגיע אלינו כשהוא "בשל". הוא בצע חיפוש אחר עורך דין או פעולה משפטית כדי לנקוט בפעולה. רמת העניין שלו גבוהה יותר והסיכוי שלו להפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל גדול יותר.

גיוס איכותי ולא כמותי – כאשר המודעה הממומנת, הפוסט בפייסבוק או הדף באתר שלך אינם מכוונים לקהלי היעד שמתאימים לך בדיוק, הם יכולים להביא המון פניות אבל רובן יתגלו כלא רלוונטיות. אם יש לך משרד בוטיק, כמות כזו של פניות הופכת מהר מאד מיתרון למעמסה כי היא שואבת ממך זמן יקר ולא נותנת את התמורה הרצויה. בתהליך הקידום אנחנו מנהלים בקרה על הפניות שהגיעו ומשפרים את המסר, כדי להגיע באופן מדויק לקהל היעד הנכון עבורך.

קידום עורכי דין ואתיקה

כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין חלים עליך בכל הנוגע לפרסום ושיווק המשרד שלך. כפועל יוצא, האחריות על התכנים הנמצאים באתר האינטרנט שלך ובתכנים המקשרים אליו מונחת על כתפיך.

כאשר חברת הקידום שלך אינה מכירה את כללי האתיקה היא חושפת אותך לעבירות אתיות שונות ברמות חומרה משתנות. אחת העבירות הנפוצות היא השימוש בתיאור "מומחה" או "מתמחה ב…", תיאור אשר נקבע כעבירה אתית על כל הגיותיו.

עבירה חמורה יותר, אך נפוצה מאד, היא שידול באופנים שונים באתר, כגון: הצעת פגישת ייעוץ "בחינם", פרסום המלצות מפוברקות וכיו"ב.

סכנה נוספת מעבודת קידום שאינה מכירה את הגבלות האתיקה היא במקרה של העתקת תוכן ושימוש בתמונות ללא רישיון. במצבים אלו בנוסף לבעיה האתית תתכן התמודדות גם מול תביעות על פגיעה בזכויות יוצרים.

כדי להגיע לתוצאות בגוגל, לא חייבים לסכן את המוניטין או את הרישיון. 

הניסיון שלי מוכיח שניתן לקדם אתר עורכי דין למקום הראשון בגוגל ולקבל פניות איכותיות מלקוחות מתעניינים, תוך שמירה על כללי האתיקה וכבוד המקצוע.

האתר שלך הוא אחד מנכסיך המקצועיים והוא חלק מהמוניטין המקצועי שלך. עליך להרגיש שכל תוכן שמופיע בו מייצג אותך נאמנה ושהאופן שבו המשרד שלך מוצג ברשת משקף את הערכים, הניסיון והמקצועיות שלך. שאיפה זו תביא אליך את הלקוחות האיכותיים.
וזה בדיוק החזון שעמד מול עיניי כשהקמתי את סוני גרטל – קידום אתרים עם אתיקה. 

קידום אורגני לעורכי דין בשיטת סוני גרטל

השיטה שלי לקידום אתרים מבטיחה לך שקט נפשי, גם מפני וועדת האתיקה וגם מפני עדכוני גוגל עתידיים. השימוש בפרקטיקות האיכותיות ביותר לקידום ממצב אותך ואת האתר שלך היטב, ושומר עליהם מפני טלטלות וסיכונים.

גוגל מבצעת אלפי שינויים בתוצאות החיפוש בשנה,בכל שנה נוספים אלפי שינויים, ואחת למספר חודשים גוגל משחררת עדכון ליבה, שמזעזע את תוצאות החיפוש. עדכוני ליבה נוטים לפגוע באתרים מבוססי קישורים שאינם איכותיים, תוכן דל או שאינו מקורי וחווית משתמש גרועה.

עבורך, כלקוח קידום אתרים, המשמעות של עדכון כזה יכולה להיות העלמות מתוצאות החיפוש או ירידה משמעותית בדירוגים אם האתר שלך לא מקודם לפי כללי הקידום הנאותים של גוגל. אני מאמינה בקידום איכותי ובעל ערך. לאורך כל השנים והעדכונים שעברו, האתרים שקודמו על ידי לא חוו התרסקות ובמקרים רבים אף ראו זינוק משמעותי לאחר עדכוני ליבה.

תהליך הקידום מתבסס על יצירת תכנים איכותיים, עדכניים ומקוריים. השילוב בין הידע המעשי והמקצועי שלך להבנה שלי בקידום אתרים ולדרך החשיבה פורצת הדרך בה אני פועלת, מבטיחים שהאתר שלך יבלוט מבין ההמון. גוגל יודע לזהות זאת, אך לא פחות חשוב מכך, הלקוחות האיכותיים שתמיד רצית יודעים להעריך זאת.

המוניטין שלך הוא אחד הכלים החשובים להצלחה ואני מקפידה לטפח אותו. בכל שלב בתהליך – בכתיבת התוכן, בניית הקישורים, בכרטיס הגוגל העסקי ובחווית המשתמש באתר שלך, חשוב לי שהרושם שהלקוח יקבל הוא אחד – הגעת למקום הנכון שיתן לך את הטיפול המשפטי הטוב ביותר.  

בקידום בשיטת סוני גרטל התחום שלך יהיה אחד ויחיד. בעיניי אין כל היגיון שאקדם לקוח בתחום מסוים ואביא אותו לתוצאות הראשונות רק כדי שלקוח אחר שלי יעקוף אותו ביום שלמחרת. מצב זה יוצר ניגוד עניינים אצל המקדם שאני לא מסכימה לחוות בעבודתי, למשל – בהינתן האפשרות לקבלת קישור איכותי מקדם אחר יצטרך לבחור לאיזה מאתרי לקוחותיו לתת אותו.

זאת הסיבה שבשונה ממקדמים רבים אחרים אני בוחרת לתת בלעדיות ללקוחותיי, וכמו שאני ממליצה ללקוחותיי גם אני מעדיפה לתת שירות איכותי לקוחות מעטים על פני שירות בינוני ללקוחות רבים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: 

דירוג עורכי דין

דירוגים לעורכי דין לשנת 2023/24

לקריאה נרחבת על הגשה אל מדריכי דירוג BDI ו-DUNS

תוכן משפטי לאתרי עורכי דין לפי כללי האתיקה

כתיבת תכנים לעורכי דין

איך כותבים תוכן משפטי שלא נראה כמו בשאר אתרי משרדי עורכי הדין, שמצליח להמיר לקוחות ולהתקדם בגוגל?

e-a-t וקידום אתרים למקצועות YMYL ואתיקה

איך גורמים לאתר עורכי דין להופיע בגוגל?

מה זה E-E-A-T, ולמה הוא משפיע על הסיכוי שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל כיום?