אודות
באמצע שנות ה-2000 עסקתי ביחסי ציבור וראיתי בזמן אמת כיצד העיתונות מתחילה לאבד את כוחה אל מול עלייתם של הפורומים ומנועי החיפוש. מתוך אמונה שהעתיד שם, עשיתי בשנת 2009 את צעדי הראשונים בתחום קידום אתרים.
יכולות הכתיבה שלי, הסקרנות שלי לחקור מה עושים בחו"ל, והרצון שבוער בי להיות הכי טובה ולנצח, היו חלק מהרכיבים שעזרו לי להצליח בתחילת דרכי. גם היום הם מסייעים לי להיות צעד אחד לפני המתחרים שלי ולהשאר בטופ, גם אחרי עוד עדכון אלגוריתם של גוגל שמטלטל את תוצאות החיפוש.
עיקר העבודה שלי היה תמיד מול עורכי דין, רופאים ומקצועות רפואה שונים, חברות ביטוח וגופים פיננסיים. היא למדה אותי גם כי רוב הספקים בתחומי השיווק אינם מכירים את כללי האתיקה המקצועית, ומעמידים בפני לקוחות הכפופים לכללי האתיקה את הבחירה הקשה בין לא לשווק או לשווק ולהסתכן בעבירה אתית.
מתוך הצורך הזה נולד "סוני גרטל – קידום עם אתיקה", שנותן לבעלי עסקים מעטפת שיווקית נכונה, שמאפשר להם להגיע ללקוחות, מבלי לעבור על המגבלות האתיות שתחום העיסוק שלהם מחיל עליהם.
לאורך השנים הוכחתי שוב ושוב שאין דבר כזה "בלתי אפשרי" בקידום אתרים:
- הדחתי ממקום ראשון תוצאות שהיו שם במשך שנים לטובת לקוחות שלי שהתחילו את תהליך הקידום כשאין להם אתר כלל.
- קידמתי תחומי עיסוק שלא היו להם במקור נפחי חיפוש. הבאתי דרכם לקוחות משלמים ועודדתי בכך תחרות ונפחי חיפוש בתחום.
- יצרתי מאמרים ומדריכים שמציגים באופן חדשני נושאים רפואיים ומשפטיים, שנראה שאין דרך לחדש בהם.
- בניתי אסטרטגית קידום לטווח ארוך שאינה מסתמכת על קישורים ושומרת על המיקומים לאורך שנים ועדכונים.
חשוב לך להגיע לתוצאות באופן מקצועי ואתי? יש לנו על מה לדבר!
התקשרו או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:
הגעה ללקוחות פוטנציאלים מבלי להחשף לסיכונים אתיים, באמצעות קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן.
כתיבת תוכן שיווקי או תכנים עבור האתר בהתבסס על מחקר או ראיונות עם הלקוח, ולפי כללי האתיקה.
הגשה למדריכי דירוג דורשת הצגה שיווקית של הפעילות והכנה לראיון. אני מלווה את לקוחותי בתהליך זה.
שירות פרימיום ללקוחות קיימים. מסייע להגיע לקהלי היעד, להגביר רווחיות ולחזק את המיתוג של העסק.
שירות פרימיום ללקוחות קיימים. מסייע לתהליך הקידום, משפר את חווית המשתמש ומונע הפרות אתיות.
דחיקת תוצאה שלילית בגוגל, כגון כתבה לא מחמיאה, תביעה משפטית או קובלנה מוועדת משמעת.
למה בחרתי לתת בלעדיות ללקוחות?
למען הלקוחות שלך
לקידום אתרים יש המון כח והוא משפיע על הבחירות שאנשים עושים.
אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהמנתח שעולה ראשון בתוצאות החיפוש הוא באמת הכי מומחה בתחום, שהאדריכל המקודם באמת יכול להוציא עבורנו היתר בלי בעיה, או שעורך הדין שבחרנו מהרשת יודע לסגור את עסקת הכופר הטובה ביותר עבורנו. אנחנו יכולים רק לקוות.
יש לי את הידע, היכולת והמומחיות לקחת את הלקוחות שלי למקום הראשון בגוגל, גם אם הם מגיעים עם אתר חדש או הם אנונימיים לגמרי.
מתוך אמונה שבראש תוצאות חיפוש צריך להיות איש המקצוע המוביל בתחומו, אני בוחרת אותם בקפידה ומחפשת את בעלי המקצוע המובילים בתחומם – את המומחים שרוצים וראויים להיות מדורגים במקום הראשון בגוגל.
למענך
רוב מקדמי האתרים לא מציעים בלעדיות על תחום קידום ומקדמים 4 עורכי דין מאותו תחום, 3 רופאים מומחים לאותו נושא ו-2 אדריכלים מאותו אזור.
אבל הפער בין אחוזי ההקלקה בין המקום ה-1 בגוגל למקום 3 אדירים: על פי מחקר, 28.5% מהגולשים מקליקים על התוצאה הראשונה ורק 11% מקליקים על התוצאה השלישית.
כשיש למקדם שלך כמה לקוחות שונים באותו תחום, אין לך דרך לדעת שהוא נמנע מניגוד אינטרסים (דוגמה נפוצה: הוצאת קישורים מאתר לקוח אחד כדי לחזק מתחרה) ושהוא עושה כל מאמץ כדי שהאתר שלך יהיה במקום הראשון.
המטרה שלי היא להביא את כל אחד מלקוחותי למקום הראשון ולתת להם את השירות הטוב ביותר בדרך לשם. לכן אני מציעה לכל לקוח בלעדיות על תחום החיפוש שלו.
ההחלטה לתת בלעדיות ללקוחותי בכל תחום עיסוק נחשבת מהפכנית בעולם קידום האתרים ומצמצמת משמעותית את מספר הלקוחות שהעסק שלי יכול לקבל, אבל היא מבטיחה שני דברים – שהלקוח שלי יקבל את 100% המאמצים מצידי להתברג במקום הראשון בתחומו, ושלמקום הראשון יגיע המומחה שראוי להיות בו.